ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سردار مظاهری خبر داد:

عودت بیش از هزار خودروی غیربومی

اترک: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از عودت یک هزار و ۲۶۶ دستگاه خودرو غیربومی از ابتدای شروع طرح محدودیت ترددها در استان خبر داد.

به گزارش اترک، علیرضا مظاهری با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری اظهار کرد: باید باهم برای امنیت و سلامت تلاش کنیم تا به امید خدا سایه شوم این ویروس منحوس از سر کشور عزیزمان کم شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه طرح محدودیت ترددها از اول آذرماه سال جاری شروع و کماکان ادامه دارد، افزود: از ابتدای شروع این طرح 18 نقطه در سطح استان که بیشتر مبادی ورودی شهرهای استان است، نیز به صورت ویژه تحت پوشش انتظامی و ترافیکی قرارگرفته است.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی بابیان اینکه از ابتدای شروع این طرح یک هزار و 266 دستگاه خودروی غیربومی از استان عودت شده‌اند، تصریح کرد: پلیس باقدرت در اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
این مقام ارشد انتظامی در استان بابیان اینکه طرح محدودیت ترددهای درون شهری در شهرستان‌های با وضعیت قرمز نیز در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا از ساعت 9 شب تا 4 بامداد می‌باشد و از طریق دوریبن های ثبت تخلفات و عوامل انتظامی و راهور کنترل می‌شود از تمامی شهروندان درخواست کرد تا در زمان مشخص شده از تردد غیر ضرور در داخل شهرها پرهیز و در صورت ضرورت از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی تلفنی‌ها و آژانس‌ها استفاده کنند.
مظاهری با اشاره به اینکه خوشبختانه حمایت‌ها و همراهی‌های خوب مردم عزیز باعث شده تا به این لحظه در اجرای این طرح موفق باشیم، از حمایت‌های بی وقفه مردم و مسئولان استان تقدیر و بر لزوم تداوم این همکاری‌ها تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا تأکید کرد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه