ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برخورد با ترددهای شبانه شدت می‌گیرد

فرماندار بجنورد گفت: شب‌های نخست اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی در مرکز استان، شاهد ترددهای شبانه غیرمجاز بودیم که در این زمینه برخوردها امشب تشدید می‌شود.

به گزارش اترک، غلامرضا عوض زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه در محدودیت‌های جدید کرونایی، تردد شهروندان مرکز استان از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع است، در شب‌های نخست، رویکرد ما ارشادی و تذکر بود که البته شمار اندکی از افراد به علت سرپیچی و مقاومت، جریمه شدند اما از امشب به صورت جدی‌تری با متخلفان برخورد می‌شود.
وی خواستار همکاری بیشتر مردم با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی شد و افزود: رنگ کرونایی شهر بجنورد قرمز است و بهبود شرایط مستلزم همکاری مردم است.
فرماندار بجنورد گفت: خودروهایی که بین ساعت ۲۱ تا چهار صبح، در شهر تردد داشته باشند، مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی می‌شوند و اغماضی در این زمینه نخواهیم داشت.
تاکنون رویکرد ارشادی بوده است
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی هم گفت: در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند قرار است وضعیت و روند شیوع کرونا در شهرها بررسی شود، در شهرهای مختلف بر اساس رنگ کرونایی، فعالیت‌های بخش‌های مختلف محدود و برای آن برنامه ریزی شده است.
مهدی کرامتی خواستار همکاری بیشتر مردم در اجرای این طرح شد و گفت: در روزهای نخست از اجرای این طرح، رویکردها، ارشادی و توام با راهنمایی بوده است اما به یقین با افراد بی توجه به دستورالعمل‌ها، برخورد می‌شود.
وی افزود:  طرح جامع مدیریت هوشمند از اول آذرماه جاری اجرایی شده است و در این مدت،  اصناف و بازاریان همکاری خوبی داشته‌اند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی درباره ممنوعیت تردد شبانه، گفت: در این طرح، تردد خودروها در سطح شهر بجنورد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود. خراسان شمالی از اوایل مردادماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و در هفته‌های اخیر شمار مبتلایان به این ویروس و فوتی‌های ناشی از آن افزایش یافته است.  

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه