ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اجرای مسکن اقدام ملی در بجنورد از سر گرفته شد

اترک: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مشکل این اداره کل با شهرداری در زمینه ادامه اجرای مسکن اقدام ملی در بجنورد برط دیروز کارها پس از سه هفته توقف از سر گرفته شد.

به گزارش اترک، سیدعبدالمجید نژاد صفوی اظهار داشت: پیش از این، اجرائیات شهرداری بجنورد مانع ادامه اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرک فرهنگیان مرکز استان شد اما با ورود استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، مشکل حل شده است.
وی با بیان اینکه اکنون کارگاه در شهرک فرهنگیان بجنورد تجهیز شده است گفت: علت ممانعت شهرداری از ادمه کار، نداشتن پروانه بود، اما با پیگیری‌های انجام شده، مقرر شد دریافت پروانه انجام شود.
نژاد صفوی افزود: راه و شهرسازی، پیش از این برای دریافت پروانه اقدام کرده و مدارک به شهرداری مرکز استان ارسال شده است.
وی اظهار داشت: قرار است در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن، ۹۱ بلوک هشت واحدی در شهرک فرهنگیان، در مجموع ۷۲۸ واحد مسکن ساخته شود.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اجرای این طرح به مدت سه هفته متوقف شد، این در حالی است که در تمام کشور از این طرح ملی حمایت می‌شود تا اجرای آن سرعت گیرد، اما در شهر بجنورد، جلو این طرح در مرحله خاکبرداری گرفته شد.
برنامه خراسان شمالی در طرح اقدام ملی تولید مسکن ساخت سه هزار و ۶۸۴ واحد است که در این طرح بیش از هشت هزار نفر ثبت نام کرده و بیش از ۲ هزار نفر حائز شرایط شناخته شده‌اند.
طرح اقدام ملی مسکن در بجنورد در شهرک فرهنگیان کلنگ زنی شده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه