ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اترک به لیگ کشتی بازگشت

اترک: تیم اترک خراسان شمالی، نایب قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد درخواست خود را برای حضور در این دوره لیگ برت ارائه کرد اما شورای فنی سازمان لیگ به دلیل اقدام دیرهنگام این تیم و همچنین برخی کمبودهای موجود درخواست این تیم را رد کرد.

به گزارش اترک، در شرایطی که حضور سه تیم بازار بزرگ ایران، پاس ساری و هیات کشتی قائم شهر در گروه ب بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده بود، درخواست‌هایی از سوی چند تیم به سازمان لیگ رسید تا مسابقات این گروه هم مثل گروه الف با حضور ۴ تیم برگزار شود.
بعد از بحث و بررسی‌های صورت گرفته در شورای فنی سازمان لیگ کشتی، تیم چسب رازی که از چند هفته قبل درخواست حضور در لیگ برتر کشتی آزاد را داشت، به جمع تیم‌های گروه ب اضافه شد.
این در حالی است که تیم اترک خراسان شمالی، نایب قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد هم درخواست خود را برای حضور در این دوره ارائه کرد، اما شورای فنی سازمان لیگ به دلیل اقدام دیرهنگام این تیم و همچنین برخی کمبودهای موجود با رد درخواست این تیم، رأی به اضافه شدن تیم چسب رازی به مسابقات گروه ب داد.
اما عصر روز گذشته خبری به نقل از نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی منتشر شد مبنی بر اینکه رایزنی های استاندار خراسان شمالی با فدراسیون کشتی نتیجه داده و به گروه ب مسابقات لیگ بازگشت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه