ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

موفقیت هموپرفیوژن درمانی برای بیماران کرونایی در استان

اترک: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: روش درمانی هموپرفیوژن برای نخستین بار در خراسان شمالی برای مبتلایان به بیماری کووید 19 با موفقیت انجام شد.

به گزارش اترک، قاسم بیانی اظهار کرد: این روش درمانی که توسط دکتر امیر بیگدلی فوق تخصص نفرولوژی انجام شده است تا کنون برای سه بیمار مبتلا به کووید 19 در استان انجام شده و خوشبختانه در دو مورد موفقیت آمیز بوده است.
وی افزود: وموپرفیوژن نوعی روش درمانی است که باعث تصفیه خون می‌شود و مواد سمی را از آن خارج می‌کند.
بیانی گفت: این روش درمانی در حذف مسمومیت‌های دارویی نظیر داروهای ضد تشنج، در شرایط عفونت‌های شدید ریوی در بیماران بدحال و همچنین در درمان‌های حمایتی به منظور حذف مواد زاید در بیماران دارای نارسایی کلیوی و کبدی کاربرد دارد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه