ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بورس دیروز صعودی شد

روند حرکت شاخص کل بورس دیروز برخلاف هفته گذشته صعودی بود و این شاخص بیش از ۴۲ هزار واحد رشد کرد.

به گزارش اترک، معاملات دیروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۴۲ هزار و ۷۲۲ واحد رشد رقم یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۳۱۰۵ واحد افزایش در رقم ۴۰۰ هزار و ۶۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران دیروز یک میلیون معامله به ارزش ۶۹ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گوهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، پارایش نفت اصفهان و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را گذاشتند و پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، گروه پتروشیمی س.ایرانیان، ملی صنایع مس ایران و بانک صادرات نمادهای پر بیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۲۷۸ واحد صعود رقم ۱۷ هزار و ۹۵۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۸۸ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال انجام شد. هلدینگ صنایع معدنی خاور میانه، بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات پتروشیمی تندگویان، سنگ گوهر زمین و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری صبا تأمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی این بازار گذاشتند. همچنین بانک دی سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تأمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نمادهای پر بیننده این بازار بودند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه