ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه در خراسان شمالی منتشر شد

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از انتشار فراخوان حمایت ا ز تولید فیلم کوتاه خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری، با اعلام این خبر افزود: مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و آینده آن مبتنی بر بیانیه گام دوم، جوانان و زنان در انقلاب اسلامی، رسانه‌ها و فضای مجازی و راهکارهای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی از جمله موضوعات برای تولید آثار از سوی هنرمندان می‌باشد.

وی همچنین، ارتقاء گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و فرهنگ، امربه معروف و نهی از منکر، احیاء فرهنگ و آداب و رسوم بومی ومحلی، جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف و شور و نشاط اجتماعی را از دیگر موضوعات برشمرد.

حیدری، با بیان اینکه همه طرح‌ها برای تولید فیلم‌های کوتاه می‌بایست با حداکثر زمان 20 دقیقه تهیه شود، اظهار کرد: هنرمندان می‌توانند تا پایان مهرماه سال جاری طرح‌های خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساختمان معاونت هنری، اداره امور سینمایی، سمعی و بصری و یا دفتر انجمن سینمای جوانان استان ارسال کنند.

گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32234412 داخلی 146 و یا 32245330 تماس حاصل نمایند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه