ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

3600 نفر در استان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن

اترک: مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: بیش از 3600 نفر در استان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

به گزارش اترک، سید عبدالمجید نژادصفوی تصریح کرد: 5022 نفر در استان خراسان شمالی متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بودند که از این مقدار 3675 نفر واجد شرایط این وام شدند.

وی یادآور شد: ثبت نام اولیه این طرح از 4 تا 9 مرداد انجام شد و پس از آن 14 تا 20 مرداد به متقاضی مهلت داده شد که نسبت به بارگذاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا 24 شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد.

نژادصفوی عنوان کرد: بانک‌های ملی، صادرات، سپه، تجارت و ملت در استان جزو بانک‌هایی هستند که متقاضیان انتخاب کرده‌اند و وام خود را از این بانک‌ها دریافت می‌نمایند.

وی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره نامه رسمی باشند افزود: در مرحله اول این طرح به افراد تحت پوشش کمیته امداد 438 نفر و بهزیستی 245 نفر تعلق گرفته است.

لازم به ذکر است برای دریافت وام ودیعه مسکن ضامن لازم نیست و سفته یا چک با توجه به شرایط بانک از متقاضی دریافت می‌شود و مبلغ وام نیز در استان خراسان شمالی به ازای هر واحد 150 میلیون ریال است و کارمزد آن نیز 12 درصد است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه