ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

در خراسان شمالی؛

632 خودرو، رایگان گازسوز می‌شود

اترک: ۶۳۲ خودروی عمومی برای گازسوز شدن در خراسان شمالی ثبت نام کردند.

به گزارش اترک، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۱۲۶ خودروی ناوگان عمومی بصورت رایگان در منطقه خراسان شمالی دوگانه سوز شده است.

مجتبی شکوری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی از ادامه ثبت نام دوگانه سوزکردن خودروهای عمومی خبر داد و گفت: دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی کاملاً رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه‌ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد.

شکوری با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز با آدرس gcr.niopdc.ir مراجعه کنند.

وی افزود: مالکان خودروها با مراجعه به این سامانه و ثبت کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات، می‌توانند نزدیکترین کارگاه و همچنین زمان مراجعه را هم انتخاب کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه