ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اعطای ۱۵۰ ابلاغ تسهیل گری برای جام باشگاه‌های کتابخوانی شیروان

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اعطای ۱۵۰ ابلاغ تسهیل گری و ثبت ۱۲۰ تسهیل گر در شهرستان شیروان گفت: ثبت باشگاه کتابخوانی ابتدای کار است و باید دانش آموزان در جشنواره‌های کشوری تولیدات خود را به ثبت برسانند.

به نقل از شبستان، رضا رضایی اظهارداشت: بیش از دو هزار کودک و نوجوان در باشگاه‌های جام کتابخوانی شهرستان شیروان زیر پوشش قرار گرفته‌اند.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: باشگاه‌های کتابخوانی از سال ۹۵ فعال شده که برگزاری جلسات تسهیل گری منجر به این اتفاق بزرگ شده است.

رضایی افزود: اعضای گروه‌های جام باشگاه‌های کتابخوانی می‌توانند با ۵۰ درصد قیمت، برای خود کتاب تهیه کنند چرا که این طرح مطالعه شده و پویا است و ۵۰۰ جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به این شهرستان اهدا می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این استان در سالیان اخیر در زمینه کتاب و کتابخوانی رشد خوبی داشته به طوری که از رتبه آخر سرانه مطالعه، هم اینک به رتبه یک کشور رسیده و در سرانه کتاب نیز جزو استان‌های برتر کشوری هستیم.

رضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان افزود: امسال ۱۲ میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه استانی خراسان شمالی به فروش رفته که نسبت به سال‌های قبل از آن رشدی ۲.۵ برابری داشته است.

باشگاه‌های جام کتابخوانی با حضور جمعی از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئولان شیروان و شماری از دانش آموزان و معلمان این شهرستان در سالن فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برگزار شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه