ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان/ 140 نفر ثبت نام کردند

اترک/ وحدانی: رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان از امروز به مدت 10 روز خبر داد.

به گزارش اترک، ولی الله حیاتی روز گذشته در نشست خبری با اشاره به اینکه 140 نفر داوطلب از خراسان شمالی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد 6 نفر مدرک معادل کارشناسی ارشد، 107 نفر مدرک کارشناسی ارشد، 21 نفر دارای تحصیلات دکترا و پنج نفر حوزوی هستند.

وی در خصوص ترکیب سنی داوطلبان یازدهمین مجلس شورای اسلامی در استان افزود: 16 نفر بین 31 تا 35 سال، 20 نفر بین 36 تا 40 سال، 36 نفر بین 41 تا 45 سال، 28 نفر بین 46 تا 50 سال، 29 نفر بین 51 تا 55 سال، هفت نفر بین 56 تا 60 سال، سه نفر بین 61 تا 65 سال و یک نفر بین 66 تا 70 سال سن دارند.

حیاتی اضافه کرد: از این تعداد 20 نفر فرهنگی، 6 نفر پزشک، 12 نفر بازنشسته، یک نفر بازنشسته نظامی، 61 نفر کارمند، چهار نماینده فعلی، سه نفر وکیل، 11 نفر استاد دانشگاه، 11 نفر شغل آزاد، سه نفر بیکار و هشت نفر نیز سایر مشاغل دارند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه بجنورد 88 نفر در حوزه انتخابیه بجنورد، 26 نفر در حوزه انتخابیه شیروان و 26 نفر نیز در حوزه انتخابیه اسفراین ثبت نام کردند.

حیاتی از افزایش 47 درصدی شمار ثبت نام کنندگان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان نسبت به دوره گذشته خبر داد و اظهار کرد: همچنین شمار ثبت نامی بانوان در این دوره نسبت به دوره گذشته با 19 نفر زن، 14 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ثبت نام 37 نفر در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، افزود: تاکنون برای اولین میان دوره انتخابات خبرگان رهبری در خراسان شمالی هم چهار نفر در استان ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخبات استان از آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان از امروز به مدت 10 روز خبر داد و گفت: در 27 آذر ماه به استناد ماده 51 قانون مراتب رد یا پذیرش صلاحیت داوطلبان توسط هیات اجرایی اعلام می‌شود.

وی ضمن توصیه به داوطلبان به منظور رعایت قوانین تصریح کرد: برخی داوطلبین با راه اندازی کارناوال نسبت به ثبت نام اقدام کردند و منتظر عواقب آن باشند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه