ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعلل شماری از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بازسازی منازل سیل زده استان

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: تعدادی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بازسازی منازل سیل زده در استان تعلل می‌کنند.

به گزارش اترک، روحانی با اشاره به جاری شدن سیل و بارش‌های شدید باران طی بهار امسال اظهارکرد: بر اثر جاری شدن سیل به تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی در این استان خسارت وارد شد.

وی افزود: در این راستا برای بازسازی شش هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی در بنیاد مسکن استان تشکیل پرونده شد.

روحانی ادامه داد: تاکنون تمامی پرونده‌های تشکیل شده در بنیاد مسکن استان به بانک‌های ذی ربط جهت اعطای تسهیلات بانکی معرفی شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۴۳۸ پرونده در بانک که معادل ۸۴ درصد از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها هستند، قرار داد منعقد شده است.

معاون بنیاد مسکن خراسان شمالی تاکید کرد: تا ۲۰ روز آینده مابقی پرونده‌ها نیز انعقاد قرار داد خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون برای چهار هزار و ۳۱۵ واحد عملیات پی کنی انجام و برای سه هزار و ۵۷۰ واحد عملیات فونداسیون انجام شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه