ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تولیدات داخلی استان حمایت شوند؛

احداث 3500 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی

اترک/ وحدانی: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید برحمایت از تولیدات داخلی استان، گفت: هرچند مشکلات به صورت حلقه‌های زنجیره است اما اگر حمایتی نباشد کارگران متضرر می‌شوند.

به گزارش اترک، چهارمین شورای فنی استان با دستور کار رسیدگی به درخواست آب و فاضلاب شهری در خصوص فسخ پیمان شرکت آبشار کویر یزد، رسیدگی به درخواست تجدید نظر شرکت شهرک‌های صنعتی، تبیین قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و بررسی دوره آشنایی با نحوه انجام تست نفوذ سامانه‌های تحت وب برگزار شد و رضا رجب زاده در این جلسه ضمن تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی استان اظهار کرد: حمایت از تولیدات استان به خصوص در حوزه مصالح ساختمانی الزامیست زیرا ظرفیت تولید در این استان وجود دارد و حداقل به بهانه حفظ اشتغال باید این اقدام انجام شود.

وی افزود: با اینکه ظرفیت تولیدی خراسان شمالی در برخی محصولات بسیار بالاست اما برخی دستگاه‌ها برای تأمین نیاز خود از خارج استان خرید می‌کنند.

رجب زاده با تاکید بر اینکه باید به دنبال رفع دغدغه‌های حوزه فنی و آسیب شناسی آن باشیم، اضافه کرد: در کنار تکلیف سازمانی بایستی مشکلات حوزه فنی را رصد کرده تا تبدیل به بخش نامه شده و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قوانین پاسخگوی نیاز ما نیست و ضعف‌هایی دارد اما باید تصمیمات پویاتری را اتخاذ کرده و دریچه جدیدی در حوزه فنی استان گشوده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از احداث سه هزار و 500 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: اگر طبق برنامه زمان بندی گام برداریم طی یک ماه آینده برنامه ریزی این اقدام انجام و از سه ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه