ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دستگیری شکارچی پلنگ در بجنورد

شکارچی پلنگ در مراتع روستا‌های حصار حسینی و کتلی بجنورد به دام قانون افتاد

به گزارش اترک، بر اساس اعلام دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد، مردی که در مراتع روستا‌های حصار حسینی و کتلی بجنورد اقدام به شکار یک قلاده پلنگ کرده بود، در مسیر بازگشت در تور قانون گرفتار شد.

بر اساس این گزارش، در پی بازرسی مأموران محیط زیست شهرستان بجنورد از یک دستگاه موتورسیکلت در روستای حصارحسینی پوست یک قلاده پلنگ نابالغ کشف و در این باره یک متهم دستگیر و متهم دیگر متواری شد.

 متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها هر چند شکار پلنگ را انکار و اعلام کرد که لاشه آن را طی شکار سگ‌های گله پیدا کرده است، اما با بررسی پوست پلنگ و وجود سوراخ‌های گلوله روی آن، شکار این حیوان با اسلحه شکاری ساچمه زنی و و نمک اندود کردن پوستش محرز شد و متهم به آتش زدن باقی مانده لاشه پلنگ و مخفی کردن استخوان هایش اعتراف کرد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اعترافات متهم شعبه هشتم دادیاری دادسرای بجنورد برای او قرار جلب به دادرسی را صادر کرد و با صدور کیفر خواست پرونده به دادگاه کیفری برای صدور حکم ارجاع داده شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه