ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

قتل مرد میانسال در بجنورد

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: مردی به علت بروز اختلافات خانوادگی با همسرش، پدر همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش اترک، مسلم محمدیاران اختلاف میان زوجین را  منشأ اصلی بروز این حادثه ناگوار اعلام کرد و افزود: متأسفانه در جریان یک درگیری خانوادگی مرد میان سالی به قتل رسید و پس از حضور کارآگاهان پلیس و دستگیری متهم به قتل، پرونده قضایی ویژه‌ای در این خصوص در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد تشکیل شد.

مسلم محمدیاران تظاهرخشم آنی و لحظه‌ای متهم به قتل را علت بروز این جنایت عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از اخذ بازجویی‌های اولیه و صدور قرار تأمین از نوع بازداشت موقت روانه زندان مرکزی بجنورد شد و تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن تمامی زوایای پنهان احتمالی ماجرا کماکان ادامه دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه