ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی حقوق کارمندان در ۵ شهرستان استان

اترک: عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی حقوق کارمندان در پنج شهرستان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش اترک، علی قربانی گفت: حقوق کارمندان پنج شهرستان استان از ماه آینده معادل ۲۰ تا ۲۵ درصد یعنی بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این میزان افزایش حقوق برای کارمندان دولت در شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، شیروان و فاروج خواهد بود.

تبلیغ

دیدگاه‌های دیگران

ف
فرهنگی |
با سلام و خسته نباشید اموزش پرورش بجنورد میگه برای کارمندان اموزش پرورش اعمال نمیشه تورو خدا پیگیری کنید خیلی گرفتاری داریم به این پول افزایش خیلی احتیاج دارم با تشکر از شما

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه