ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توزیع ۷ هزار کیلو بذر یونجه رایگان برای کشت در دیمزار شیروان

اترک: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان از توزیع بیش از هفت هزار کیلو بذر یونجه رایگان برای کشت در دیمزار شیروان خبر داد

به گزارش اترک، مصطفی سیامکی گفت: هفت هزار و ۴۰۰ کیلوگرم بذر یونجه رایگان به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان بین بهره‌برداران این شهرستان برای کشت توزیع شد.
وی افزود: این بذرها در ۳۷۰ هکتار از دیمزارهای کم بازده کشت می‌شود.
سیامکی میزان تولید علوفه حاصل از تبدیل دیمزارهای کم بازده در هر هکتار را دو تن اعلام کرد و گفت: بذر یونجه با هدف تأمین علوفه، افزایش درآمد بهره برداران و توان معیشتی و حفاظت از آب و خاک، توزیع می‌شود.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان افزود: کشت علوفه در دیمزارهای کم بازده رباط، کوسه، نامانلو، شوانلو و اسطرخی از توابع بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه در دست اجراست.
همچنین امسال ۸۰ هکتار کپه کاری در مراتع کوسه از توابع بخش سرحد انجام شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه