ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شروع بکار فن بازار استان با انتخاب کارگزار بخش خصوصی

اترک/ وحدانی: مدیر مراکز رشد، مؤسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری خراسان شمالی از شروع بکار فن بازار منطقه‌ای در استان با انتخاب بخش خصوصی و تخصصی خبر داد.

ناصر لطفی در گفت و گو با ما، فن بازار را به عنوان بازار تبادل تکنولوژی دانست و گفت: با توجه به اینکه فن بازار ملی ایران زیر مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، پارک علم و فناوری خراسان شمالی از ۶ ماه پیش فرایند اخذ نمایندگی و استقرار دفتر منطقه‌ای فن بازار در استان را آغاز کرد و بلاخره در مهرماه امسال به نتیجه رسید.

وی با اشاره به خدمات فن بازار در مباحث فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان و فناور افزود: در حال حاضر ۲۰ نمایندگی شبکه فن بازار در کشور فعالیت دارد که تولویت ۱۵ نمایندگی با شرکت شهرک‌های صنعتی و پنج نمایندگی با پارک علم و فناوری است.

لطفی با بیان اینکه پارک علم و فناوری خراسان شمالی به عنوان ششمین استان دفتر فن بازار منطقه‌ای را مستقر کرده است، اظهار کرد: فعالیت‌های فن بازار در استان با انتخاب کارگزار بخش خصوصی و تخصصی به زودی آغاز می‌شود و هم اکنون هم فراخوان جذب کارگزار منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای فناور استان با مشکلاتی نظیر جذب سرمایه و کمبود نقدینگی مواجه‌اند، افزود: ارائه خدمات بهتر به واحدهای فناور، جذب سرمایه گذار برای استارتاپ ها و طرح‌های نو، فروش دانش فنی و ... از جمله اهداف ایجاد و فعالیت فن بازار در استان است.

لطفی با انتشار فراخوان جذب کارگزار آخرین مهلت ارسال مدارک را تا فردا اعلام کرد و گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۵۸۳۲۲۱۰۰۸۷ داخلی ۳۲۰ یا با شماره همراه ۰۹۱۰۵۸۰۹۵۳۰ از ساعت ۹ الی ۱۳ تماس بگیرند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه