ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیگیری استاندار خراسان شمالی برای احداث خانه‌های ارزان قیمت

استاندار خراسان شمالی بر احداث خانه‌های ارزان قیمت از سوی شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکید کرد.

به نقل از نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در دیدار رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با وی، خواستار افزایش سهم این استان در تعداد واحدهای مسکونی طرح ساخت ۵۰ هزار خانه ارزان توسط این ستاد در نقاط مختلف کشور شد.
وی اظهار داشت: ادبیات کاری در استان اینگونه است که کارهای شروع شده برای حل مشکلات مردم باید به پایان برسد.
شجاعی افزود: امروز مشکل مسکن مانع خوشبختی و ازدواج جوانان شده است و بنابراین مجموعه مدیریت استان به دنبال حل این مشکل با کمک بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی و نهادهای انقلابی است.
وی ادامه داد: مشکل مسکن در خراسان شمالی با ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی حل نخواهد شد و باید به دنبال تعریف و اجرای پروژه‌های ساخت ۴ یا ۵ هزار واحد مسکونی طی یک برنامه زمان بندی مشخص باشیم.
شجاعی گفت: کارهای بزرگ با تبصره انجام نمی‌شود بلکه باید همه پای کار بیاییم و یکبار برای همیشه مشکل را حل کنیم و همراه با مشکلات مردم پیش برویم.
وی تصریح کرد: استان آمادگی لازم برای افزایش سهمیه استان در طرح ساخت ۵۰ هزار خانه ارزان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را دارد و تمامی ظرفیت‌های استان برای اجرای این طرح به کار گرفته خواهد شد.
شجاعی گفت: در این طرح باید به دنبال الگوهای ساخت متنوع با قیمت‌های مختلف باشیم تا افراد مختلف بتوانند مسکن مورد نیاز خود را تأمین کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه