ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی::

اغلب مسئولین کشوری نمی‌دانند خراسان شمالی مرزی است

اترک/ وحدانی: مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: متاسفانه این استان آنقدر ضعیف است که ۹۰ درصد مسئولین در پایتخت نمی‌دانند خراسان شمالی استانی مرزی است.

به گزارش اترک، نبی زاده روز گذشته در نشست خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید استان از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز و تاکنون با پرداخت تسهیلات از بخش‌های مختلف صنعت، گردشگری، کشاورزی، ورزش، طرح‌های دانش بنیان و ... حمایت داشته است.
وی با اشاره به اهمیت اشتغال روستایی و عشایری به منظور توسعه پایدار افزود: از سال گذشته تاکنون ۷۲۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال تسهیلات برای ۹۳۶ طرح اشتغال روستایی و عشایری پرداخت شده که اشتغالزایی هزار و ۵۷۷ نفر را به همراه دارد.
نبی زاده اضافه کرد: به طور کلی ۵۳ درصد تسهیلات این صندوق به بخش کشاورزی، ۲۵ درصد به بخش صنعت و مابقی به بخش خدمات در استان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به حمایت صندوق کارآفرینی امید استان از کارآفرینان طرح‌های دانش بنیان و نو گفت: خوشبختانه جوانان استان در این حوزه مستعد هستند. به طور نمونه وحید فیروزه جوان بجنوردی اولین تولیدکننده بلندگو خودرو کشور در استان است که برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شده و تمام توان خود را برای رفع مشکل این جوان توانمند بکار می‌گیریم چرا که نباید چنین ظرفیتی در استان نادیده گرفته شود و به طور حتم با راه اندازی و گسترش تولید محصولات این نخبه بجنوردی بخش زیادی از نیاز کشور تأمین و اقتصاد استان هم رشد می‌کند.
نبی زاده اظهار کرد: همچنین این صندوق برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در خراسان شمالی طرح‌های مختلفی از جمله یک روستا یک محصول و روستای بدون بیکار را اجرا می‌کند.
مدیرصندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: علاوه بر موارد مذکور، با توجه به اینکه گردشگری یکی از پتانسیل‌های رشد و توسعه اقتصادی استان است از طرح‌های گردشگری هم حمایت داریم به طور نمونه برای راه اندازی بزرگترین زیپ‌لاین شرق کشور در اقامتگاه عمودردی بجنورد حمایت داشته‌ایم و برای سایر طرح‌های این چنینی همکاری‌های لازم را خواهیم داشت.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه