ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

درآمدزایی ۳ میلیارد تومانی از موقوفات استان

اترک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده با انجام برخی امور اقتصادی و احیا موقوفات استان بیش از سه میلیارد تومان طی سال‌های آینده درآمدزایی خواهیم داشت.

به گزارش اترک، حجت‌الاسلام عظیم آسوده روز گذشته در همایش یاوران وقف و رسانه با اشاره به آخرین اقدامات اقتصادی در موقوفات استان اظهار کرد: تنظیم اجاره موقوفه بالغ‌بر هزار و ۸۶۹ قرارداد، احداث منزل مسکونی و امور کشاورزی ازجمله اقدامات اقتصادی برای درآمدزایی موقوفات است.
وی با بیان درآمدزایی‌های انجام‌شده در موقوفات استان گفت: کشت زعفران در پنج هکتار از زمین‌های موقوفات فاروج ازجمله اقداماتی است که طی سال گذشته انجام‌شده و اکنون بر اساس ظرفیت موجود در این موقوفه، درآمد ۶۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.
حجت الاسلام آسوده احداث استخرهای پرورش ماهی، کشت گل محمدی و انگور را دیگر موارد درآمدزایی موقوفات استان طی برنامه آینده عنوان کرد و افزود: درآمد سه میلیارد تومانی از اجرای و احیای این موقوفات کشاورزی برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی‌شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به عنوان اقداماتی در راستای مسئولیت اجتماعی اوقاف یاد کرد و گفت: با کمک و مساعدت واقفان ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان طی عید غدیر گذشته آزاد شدند و تلاش می‌شود تا با جمع‌آوری ۱۵۰ میلیون تومان مساعدت از واقفان، ۱۷ زندانی دیگر جرائم غیر عمد استان به مناسبت هفته وحدت و ایام سالروز ولادت پیامبر (ص) آزاد شوند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه