ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اختلاف مالی سه برادر شیروانی به درگیری مسلحانه کشید

دادستان عمومی و انقلاب شیروان گفت: اختلافات مالی سه برادر در شهرستان شیروان، منجر به درگیری مسلحانه و مجروح شدن آنان شد.

به گزارش اترک، عبدالرضا هدایتی اظهار داشت: درگیری این سه برادر که بر اثر اختلافات مالی در شهر روی داد به مجروح شدن ۲ برادر و انتقال آنان به بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان انجامید.

وی افزود: پس از انتقال افراد مجروح، یکی از برادران درگیر در این اختلاف همراه با دوست خود مجدداً با مراجعه به بیمارستان درگیری را آغاز کرد که در این حین همراه او  با سلاح کمری غیرمجاز به پای یکی از طرفین درگیری شلیک کرد و باعث ایجاد اخلال در روند خدمات رسانی بیمارستان شد.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی این اقدام را به مثابه اخلال در نظم و امنیت عمومی شهر تلقی کرده و بر این اساس رسیدگی به این پرونده را در اولویت کاری خود قرار داده است.

هدایتی‌نیا با تاکید بر برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت جامعه، از برخورد سخت با این افراد که با درگیری خونین در بیمارستان شیروان باعث برهم زدن نظم و آرامش در این مرکز درمانی شدند خبر داد.

وی اظهار داشت: شیروان به عنوان یکی از شهرستان های امن استان و کشور مطرح است و به هیچ وجه اقدامات این چنینی افرادی معدود و سلب امنیت از شهر و شهروندان قابل تحمل نیست.

گزارش های دریافتی حاکی از آن است که یکی از برادران درگیر در این ماجرا که حتی در بیمارستان اقدام به چاقوکشی و همراه او نیز اقدام به تیراندازی کرده بود، عضو سابق شورای شهر شیروان بوده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه