ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سهم ۱۵۲ میلیارد ریالی بخش انتظامی استان از اعتبارات سفر رهبری

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۱۵۲ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال از اعتبارات سفر سال ۹۱ رهبر معظم انقلاب به استان در حوزه انتظامی استان هزینه شده است.

به گزارش اترک، سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: از محل اعتبارات این سفر ۶ واحد پاسگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حوزه انتظامی استان ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: ساخت و بهره برداری از ۲۳ واحد مسکونی در قالب منازل سازمانی حوزه انتظامی و مرزبانی نیز با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در این چهارچوب بوده است.

سردار مظاهری با اشاره به ساخت حسینیه با اعتبار هشت میلیارد ریال در ستاد انتظامی استان، خاطرنشان کرد: برای زیرساخت ساختمان یگان ویژه استان نیز از محل همین اعتبارات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: همچنین از محل اعتبارات سفر رهبری ۱۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال برای بازسازی تمامی کوپ های انتظامی و مرزبانی استان هزینه شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه