ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان استان

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از 6میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال غرامت به کشاورزان بیمه‌گذار استان در سال زراعی گذشته پرداخت شد که هم‌اکنون خسارت‌دیدگان بخش زراعی و دامی مطالبه‌ای از صندوق بیمه کشاورزی ندارند.

به گزارش اترک،هادی اسعدی اظهار کرد: سال گذشته سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال غرامت خسارت به دامداران بیمه گذار و سه میلیارد ریال به بیمه گذاران بخش زراعت پرداخت شده است.

اسعدی با اشاره به اینکه باغداران استان، اردیبهشت ماه امسال از سرمای دیررس بهاره متحمل خسارت شدند، افزود: میزان خسارت وارد شده به باغداران بیمه گذار استان از سرمای بهاره، ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: پارسال ۲۲۲ هزار راس دام، هشت میلیون و ۳۶۰ هزار قطعه طیور، هشت هزار هکتار باغ و ۵۶ هزار هکتار از کشتزار‌های استان بیمه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال زراعی پیش، خشک سالی خسارتی برای کشاورزان استان نداشت، اما زراعت کاران، از تگرگ و سیل و سایر حادثه‌ها خسارت دیده که البته خیلی زیاد نبوده است.

وی بیمه محصولات باغی هم از ابتدای آبان آغاز و تا دو ماه انجام می‌شود، ادامه داد: در سال زراعی جدید، بیمه محصولات زراعی و دام در حال انجام است بیمه بخش زراعت از اوایل سال زراعی در حال اجرا است و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه