ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سفر مقام معظم رهبری بخش عمده‌ای از عقب ماندگی استان را رفع کرد;

راه اندازی اولین پرواز عتبات عالیات از بجنورد

اترک: استاندار خراسان شمالی گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان بخش زیادی از عقب‌ماندگی‌های این استان را رفع کرد.

به گزارش اترک، محمدعلی شجاعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان که به مناسبت سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در تاریخ 19 مهر ماه سال 91 به خراسان شمالی انجام گرفت، اظهار کرد: در این سفر 17 هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که به توسعه و آبادانی این خطه کمک شایانی کرد.

وی افزود: اقدامات مهمی که در جهت توسعه و پیشرفت خراسان شمالی انجام شده همگی به برکت حضور رهبر معظم انقلاب به استان بوده و به جرات می‌توان گفت اگر این سفر انجام نمی‌شد توسعه کنونی را شاهد نبودیم.

شجاعی کرد: اعتبارات سفر رهبری بسیاری از نداشته ها و عقب ماندگی‌های خراسان شمالی را جبران و حتی سبب برنامه‌های ریزی برای آینده‌ای روشن‌تر این استان شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اصل دستیابی به توسعه و پیشرفت را تقرب به خداوند اعلام کردند، اضافه کرد: برای انجام امور رضای خدا و خدمت به مردم در رأس قرار داده شود همچنین برای توسعه، وحدت و انسجام بین مردم در برنامه ریزی‌ها مدنظر داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی درباره افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده شمار پروازهای استان به 9 پرواز در هفته افزایش یافته و نخستین پرواز عتبات عالیات به مقصد نجف را هفته جاری شاهد خواهیم بود.

 

+ توسعه استان با سفر مقام معظم رهبری کلید خورد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم گفت: سفر ۸ روزه معظم له به خراسان شمالی کلید توسعه این استان محروم بوده به طوریکه تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، فرهنگی، نظامی، قضایی، ورزشی و ... از آن بهره مند شدند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با بیان اینکه تخصیص هزار و ۸۱۹ میلیارد تومان اعتبارات و اجرای هزار و ۶۳۵ پروژه در خراسان شمالی از برکات سفر بوده، افزود: در این سفر مردم استان غیرت، پایداری، زمان شناسی و دین داری خود را به نمایش گذاشتند.

خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: مقام معظم رهبری در آخرین روز سفر خود در جمع مسئولین استان گفتند انصافاً از حضور و غیرت مردم خراسان شمالی لذت بردم.

وی اضافه کرد: سفر رهبری در اوج تحریم‌ها و تشدید آن توسط آمریکا علیه ایران انجام شد و مردم نیز با حضور و استقبال گسترده همبستگی و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه بجنورد گفت: علاوه بر برکات مادی سفر،

سربلندی و عزتمندی نظام اسلامی با رهبری ولی‌فقیه از جمله برکات معنوی بود که نشان از اهمیت این موضوع داشت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه