ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

درخشش بانوان دومیدانی کار استان با کسب ۴ مدال قهرمانی

نایب رئیس هیئت دو میدانی خراسان شمالی گفت: سه بانو دو میدانی کار استان با کسب چهار مدال قهرمانی از مسابقات قهرمانی دو و میدانی پیشکسوتان بانوان کشور به استان باز گشتند.

به گزارش اترک، آزاده وقاری اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی پیشکسوتان بانوان کشور در ۱۷ مهر امسال به میزبانی کرج برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات ۱۶۰ ورزشکار در ۹ رده سنی از سراسر کشور حضور داشتند، گفت: خراسان شمالی با سه ورزشکار در این رقابت حضور پیدا کرد.
وقاری با بیان اینکه هر سه ورزشکار اعزامی به سومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی پیشکسوتان بانوان کشور موفق به کسب مدال شدند، عنوان کرد: فریبا سیرانلو در ماده ۱۰۰ و ۴۰۰ متر مقام اول، صغری جمالی در ماده ۱۵۰۰ متر مقام اول و در ماده ۵۰۰۰ متر مقام دوم و آرزو کمال نژاد در پرتاب وزنه مقام اول این دور از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه