ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت ۳۵۳ میلیارد تسهیلات برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان

اترک/ وحدانی: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از پرداخت ۳۵۳ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان خبر داد.

به گزارش اترک، رضا رجب زاده روز گذشته در نشست خبری با اشاره به اینکه سیل امسال ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت در حوزه های مختلف به استان وارد کرد، گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت ناشی از سیل در ۱۱ بخش مختلف استان مصوب شده که ۱۱۵ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه ۳۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل به صورت تسهیلات پرداخت خواهد شد، افزود: بعد از بازسازی مناطق سیل زده و اجرای کامل مصوبات هیات دولت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ایمن به منازل مسکونی روستایی استان افزوده می شود.
رجب زاده همچنین با اشاره به اینکه بیشترین خسارات سیل استان را شهرستان راز و جرگلان متحمل شد، اظهار کرد: سهم این شهرستان در بازسازی مناطق سیل زده سه هزار واحد مسکونی است.
به گفته وی در روند بازسازی مناطق سیل زده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی به ازای هر واحد مسکونی ۱۶۰ پاکت سیمان به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

+اتمام ۲ پروژه مهم استان تا پایان سال ۹۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن جوین-اسفراین دو وعده رئیس جمهور در جمع مردم استان بوده که باید تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد.
وی اظهار کرد: محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۴۳ کیلومتر است که ۶۹ کیلومتر از این محور به بهره‌برداری و ۷۴ کیلومتر از این محور مانده که نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل است.

+هیچ اعتباری از استان برگشت نخورده است
رجب زاده اشاره به وجور یک هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان افزود: هیچ اعتبار عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان برگشت نخورده و تمامی اعتبارات جذب‌شده است.

+جابجایی محل دفن زباله های بجنورد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از مطالبات مردمی جلوگیری از دفن زباله ها در کوه باباموسی است که این موضوع در دستور کار قرار گرفته و به زودی شاهد جابجایی دفنگاه زباله های مرکز استان خواهیم بود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه