ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۲۷ شهریور برگزار می شود؛

اولین بازی رسمی تیم فوتبال اترک بجنورد مقابل خیبر خرم آباد

اترک/ وحدانی: پس از اینکه حضور تیم دسته یک فوتبال خونه به خونه بابل در خراسان شمالی منتفی شد تیم مقاومت بسیج تهران که در لیگ دسته دو کشور حضور داشت امتیاز خود را به باشگاه اترک خراسان شمالی واگذار کرد و زین پس این تیم با نام اترک بجنورد در رقابت های کشوری حضور دارد.

+اولین بازی رسمی تیم اترک مقابل تیم خیبر خرم آباد
به گزارش اترک، مدیرفنی تیم لیگ دسته دو فوتبال اترک خراسان شمالی روز گذشته در نشست خبری گفت: امکانات فوتبال در استان کم نظیر است و برای حضور در مسابقات لیگ دسته دو حرف زیادی برای گفتن داریم و به طور قطع خود را از قبل بازنده نمی دانیم.
فیروز کریمی افزود: به دلیل تازه تاسیس بودن تیم و محدودیت زمانی تا شروع بازی، به ناچار تمرینات تیم از دو هفته گذشته در تهران آغاز شد و چهارشنبه هفته جاری ۲۷ شهریورماه تیم اترک بجنورد اولین بازی رسمی خود را با دیدار تیم خیبر خرم آباد در استادیوم ۱۹ مهر بجنورد برگزار خواهد کرد.
وی با تاکید براینکه هیچ تعصبی در بومی و غیربومی بودن بازیکنان نداریم، اظهار کرد: در حال حاضر بازیکنان مطرح در تیم حضور دارند و نسبت به استان های دیگر که به تازگی صاحب تیم در لیگ های مختلف شده اند، خراسان شمالی به شکل بهتری عمل کرده است و امیدواریم نتایج خوبی در مسابقات حاصل شود.
کریمی با اشاره به حضور بازیکنان مطرح در تیم اترک افزود: از میلاد زنید پور بازیکن سابق استقلال و تیم ملی و سید احمد مهدی زاده بازیکن سابق تیم ملی که بیش از ۱۵۰ بازی در لیگ برتر دارد برای حضور در تیم اترک خراسان شمالی دعوت شده است و حسن سروری و ایمان اشراقی به‌عنوان مربی و ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی تیم اترک بجنورد نیز فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه برای بومی نگاه کردن به تیم اترک هنوز زود است، گفت: اولویت اول این تیم آبروی استان است پس باید تمام تلاش خود را برای مطرح کردن تیم اترک در سطح ملی بکار بگیریم.
کریمی تصریح کرد: پس از اینکه تیم اترک از دسته دو به دسته یک و پس از آن به لیگ برتر صعود کرد و جای پای این تیم در کشور محکم شد آنگاه به صورت جدی به بومی سازی آن می پردازیم.
کریمی اضافه کرد: تمام تمرینات تیم اترک داخل استان انجام و بدنه اصلی تیم تشکیل شده است و در کنار تمرینات هر روز از ورزشکاران بومی تست گرفته می شود.
وی با بیان اینکه به تیم اترک خراسان شمالی ایمان و اعتقاد قلبی دارم، گفت: بنده در جایی که ایمان و اعتقاد قلبی به فوتبال آن داشته باشم میمانم و تجربه نشان می دهد در این استان موفق تر خواهیم بود.

+مسائل حاشیه ای وارد فوتبال نشود
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: نباید اجازه ورود مسائل حاشیه به تیم فوتبال را دارد چرا که اگر چنین اتفاقی رخ دهد امکان پیشرفت تیم وجود نخواهد داشت.
کوروش بهادری با اشاره به موضوع تیم خونه به خونه بابل گفت: طی ماه های اخیر قرار بر انتقال تیم دسته یک خونه به خونه بابل به استان بود و مبلغ دو میلیارد تومان نیز به حساب این تیم واریز شد اما مردم و مسئولین بابل خواستار ماندگاری تیم در شهرشان بودند که به این دلیل موضوع انتقال آن منتفی شد.
وی افزود: به دلیل محدودیت زمانی با پیگیری استاندار و... نسبت به خرید امتیاز تیم دسته دو مقاومت بسیج تهران اقدام کردیم و اکنون این تیم تحت عنوان اترک بجنورد مشغول به فعالیت است که اولین بازی رسمی خود را مقابل تیم خیبر خرم آباد در روز چهارشنبه هفته جاری انجام می دهد.
بهادری اضافه کرد: زیرساخت های لازم ورزش فوتبال در استان وجود دارد و با وجود دغدغه مندی استاندار، 15 رشته ورزشی برای حضور در لیگ های برتر معرفی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: حضور چنین تیمی در استان و صعود آن به دسته یک و لیگ برتر به طور حتم برای خراسان شمالی با تاثیرگذاری در بخش های مختلف رونق اقتصادی ایجاد می کند.
وی افزود: بیشتر شهروندان بجنوردی و هم استانی ها برای تماشای یک بازی فوتبال راهی تهران می شوند پس چه بهتر که این اتفاق در استان خودمان رخ دهد تا تاثیرگذاری آن را به وضوح ببینیم.
وی گفت: شاهد اتفاقات خوب در تیم اترک استان خواهیم بود و بردهای آن کام مردم ورزش دوست خراسان شمالی را شیرین می کند.

 

تبلیغ

دیدگاه‌های دیگران

M
Mojtaba |
با وجود مسئولین بیخیال و پر مشغله استان که در همه زمینه ها با تلاش بی نظیر خود موجبات عقب ماندگی استان را فراهم کردند حتما هم این تیم موفق خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه