ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نظارت پلیس استان بر سرویس مدارس جدی‌تر می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: پلیس استان امسال با جدیت بیشتری بر تردد سرویس مدارس نظارت کرده و در برخورد با رانندگان متخلف و خاطی هیچ اغماضی نخواهد کرد.

به گزارش اترک، سرهنگ اسپیدکار اظهار کرد: امسال برای نخستین بار، سامانه پایش ناوگان دانش آموزی راه اندازی شده است که اطلاعات دانش آموزان، رانندگان و نیز ناوگان حمل و نقل دانش آموزی در آن ثبت می شود.

وی افزود: حضور مراقب در سرویس های مدارس برای ناوگان با ظرفیت بیش از چهار نفر ضروری است و این افراد، بر سوار و پیاده شدن دانش آموزان از سرویس مدارس نظارت کرده و از آنان مراقبت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از آسیب های مشاهده شده در سرویس های مدارس، سوار کردن بیش از ظرفیت سرنشین است که پلیس با این تخلفات به شدت برخورد می کند.

وی ادامه داد: نصب برچسب سرویس مدرسه در ناوگان دانش آموزی، اجباری است و رانندگان این خودروها باید دارای گواهینامه پایه ۲ بوده و کاور مختص رانندگان سرویس مدارس بر تن داشته باشند.

سرهنگ اسپیدکار درباره تردد دانش آموزان به مدرسه با موتورسیکلت، گفت: استفاده از موتورسیکلت توسط دانش آموزانی که به سن قانونی نرسیده و گواهینامه ندارند، تخلف است و البته در این باره از خانواده ها انتظار می رود فرزندان را نسبت به خطرات استفاده غیرقانونی از وسایل نقلیه آگاه سازند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی با اشاره به افزایش استفاده نوجوانان و دانش آموزان از موتورسیکلت، گفت: استفاده از این وسیله نقلیه ناایمن یک دغدغه مهم در ترافیک معابر شهری است و در این زمینه در وهله نخست، والدین باید مراقب فرزندان باشند و البته مدیران مدرسه هم از آوردن موتورسیکلت به حیاط مدرسه ممانعت کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه