ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بگومگوی اعضای شورا درباره کلیپ پرحاشیه گریوانی:

شورای متشنج درصدد انتخاب شهردار

اترک/ وحدانی: یکصد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بجنورد روز گذشته با بررسی دو موضوع کاندیداهای شهرداری بجنورد و کلیپ جنجالی عضو شورای شهر برگزار شد.

به گزارش اترک، روز گذشته یکصد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بجنورد در حالی برگزار شد که برنامه ریزی برای حضور کاندیداهای شهرداری بجنورد به منظور ارائه برنامه ها مورد بررسی و به ماجرای کلیپ جنجالی عضو شورای شهر بجنورد پرداخته شد.

+بورنگ به جمع کاندیدای نهایی سکانداری شهرداری افزوده شد
"با ارائه رزومه کاری حسینی شهردار تربت جام و بورنگ شهردار سابق شیروان، افزودن این دو نفر به لیست نهایی کاندیدای سکانداری شهرداری بجنورد به رای گذاشته شد.
در جریان رای گیری بین ۹ نفر اعضای شورای شهر بجنورد جعفر بورنگ به جمع ۷ کاندید نهایی اضافه و شمار کاندیداها به ۸ نفر رسید.
همچنین با رای گیری اعضای شورای شهر از امروز ساعت ۱۷ عصر به مدت سه روز کاندیداهای نهایی برای ارائه برنامه و عملکرد خود در شورای شهر حاضر خواهند شد و رییس شورای شهر هم از شهروندان برای حضور در این برنامه دعوت کرد."

"
طی روزهای اخیر کلیپ جنجالی دیگر از جمشید گریوانی عضو شورای شهر بجنورد در فضای مجازی منتشر شد که در آن به مامور شهرداری و اهالی یکی از روستاهای بجنورد توهین شده است و روز گذشته در جلسه رسمی، اعضای شورای شهر نسبت به این موضوع واکنش ها و البته دفاعیاتی هم داشتند."

+دفاع هاشمی از گریوانی
زهرا هاشمی عضو شورای شهر بجنورد در خصوص این کلیپ گفت: همه ما ۹ نفر عضو شورای شهر نمایندگان مردم در پارلمان محلی هستیم پس بهتر است تعصب نسبت به قومیتی را کنار بگذاریم.
وی افزود: دوربین ها در فضای مجازی عملکردهایی از گریوانی به نمایش می گذارند اما ای کاش دوربین هایی بود که کمک های وی به محرومین را بدون در نظر گرفتن و هیچ تبعیضی بین قومیت ها را به نمایش می گذاشت.
هاشمی گفت: وقتی این عضو شورا بدون هیچ تبلیغی در چند دوره شورای شهر به عنوان نماینده مردم رای می آورد نشان از عملکرد خوب وی دارد.

+این بار سکوت نمی کنیم
علیرضا باغچقی عضو دیگر شورای شهر بجنورد خطاب به زهرا هاشمی گفت: دفاع شما از گریوانی نشان از سیاسی کاری در آستانه انتخابات دارد اما این بار سکوت نمی کنیم.
وی افزود: خانم هاشمی آیا شما آبروی رفته نظام را به خاطر قطره ۲ هزار تومانی، توهین به ماموران راهنمایی و رانندگی، عذرخواهی های وی در دفتر دادستان، کلیپ رقص و ...را ندیده اید که اینگونه دفاع می کنید؟
باغچقی اظهار کرد: این بار فکر این را از سرتان بیرون کنید که با یک عذرخواهی همه چیز تمام شود، دوران بزن در رو با یک عذرخواهی ساده تمام شده چراکه انگشت روی دیاری گذاشته اید که غیرت را معنا کردند
به خطه هنر ، ادب، معرفت و دارالمومنین اهانت شده و این توهین، اهانت به عامه مردم است.
وی تصریح کرد: اگر مراجع قضایی ورود پیدا نکنند چگونه می‌توان احساسات مردم و اهالی چنین روستای بزرگی را کنترل کرد.
باغچقی گفت: به محرم حسینی قسم که ما فرزندان مکتب عاشوراییم و لالایی که مادران در گوش مان سرودند هیهات من الذله ست.

+عزل نائب رئیسی گریوانی به رای گذاشته شود
عضو دیگر شورای شهر بجنورد با بیان اینکه در مقایل هتاکان به قومیت های بجنورد ایستادگی می کنیم، گفت: هیچ احدی حق توهین به شهروندان بجنوردی و قومیت های آن را ندارد.
مصطفی دلیریان افزود: اگر آن روزی که آبروی نظام را به خاطر قطره ۲ هزار تومانی برد جواب رفتارش داده می شد اکنون شاهد این رفتارها از گریوانی نبودیم.
وی افزود: اگر امروز هم ساکت بنشینیم در آینده به قومیتی دیگر توهین خواهد شد.
دلیریان گفت: تاکی باید رفتارهای پرهزینه این شخص را تحمل کنیم؟ از ریاست شورا خواهشمندم موضوع عزل گریوانی از نائب رئیسی به رای گذاشته شود.
وی افزود: از مقامات قضایی خواستار پیگیری و برخورد با این موضوع هستم در غیراین صورت اگر این اعمال ادامه داشته باشد ما به صورت کار فرهنگی تمیز آتش به اختیار عمل خواهیم کرد.

+توهین و اشتباه گریوانی بار اول نیست
عضو دیگر شورای شهر بجنورد هم خطاب به زهرا هاشمی گفت: خانم هاشمی کرامت انسانی چه می شود؟ شما به عنوان یک بانو الفاظ جاری شده از سوی گریوانی را چه تفسیر می کنید؟
سیدمحسن موسوی اظهار کرد: اگر هر یک از آقایان دفاعی داشتند تعجب نمی کردم اما شما به عنوان یک بانو باید بیشتر از بقیه اعضا نسبت به این موضوع حساس تر باشید.
وی گفت: خانم هاشمی شما گفتید که گریوانی به مردم کمک می کند، کدام بند و ماده قانونی اجازه کمک بدین شکل به محرومین را داده است؟
موسوی افزود: موضوعی رخ داده و اگر خطاست پس خانم هاشمی سکوت کنید نه اینکه در آستانه انتخابات دفاعیات خود را چنین مطرح کنید.
وی گفت: بنده خواستار رای گیری برای عزل نائب رئیسی گریوانی هستم و اگر این موضوع انجام نشود بنده وی را به عنوان نائب رئیس قبول ندارم.

وکیلی عضو دیگر شورای شهر هم گفت: مردم از ما انتظارات بیشتری دارند و به همین یک جمله بسنده می کنم.

گفتنی است طبق اعلام مهدی محمدی رئیس شورای شهر بجنورد یکشنبه هفته آینده درجلسه رسمی شورای شهر طرح عزل گریوانی از نائب رئیسی شورا به رای گذاشته خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه