ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

روحانی امروز میهمان خراسان شمالی

بهره برداری از 132 طرح با حضور هیئت دولت کلنگ زنی 28 پروژه با حضور رئیس جمهور

همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان، ۱۳۲ پروژه در قالب ۳۰ طرح در شهرستان‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اترک؛ برای اجرای ۱۳۲ پروژه قابل افتتاح در سفر رئیس جمهوری به استان، هشت هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال و ۵۹۴ میلیون یورو از منابع دولت هزینه شده همچنین بخش خصوصی ۶ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار صرف کرده است. اجرای این طرح‌ها، برای ۱۱ هزار و ۷۸۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

دو واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با ۵۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری، آماده بهره برداری شده است که با اجرای هر واحد بخار، ۱۶۰ مگاوات به توان تولید برق در این نیروگاه افزوده شده است.

اجرای سد و شبکه آبیاری چندیر در شهرستان راز و جرگلان با هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار و شبکه و آبیاری غلامان با ۲۴۴ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان است.

پروژه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب اسفراین و انتقال پساب نیز آماده بهره برداری شده است. همچنین افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر اسفراین از هشت هزار متر مکعب در شبانه روز به ۱۶ هزار متر مکعب محقق شده و برای پروژه مزبور یکهزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کارخانه شمش آلومینای جاجرم هم برای افتتاح آماده شده که برای این طرح ۹۴ میلیون یورو اعتبار ارزی و ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فولاد کیمیای صبا با چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار و طرح کیمیادارن نوین شمال، تولیدکننده اسیدسولفوریک و سولفات آلومینوم هم آماده بهره برداری است.

همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان، ۲۸ پروژه کلنگ زنی می‌شود. سد دربند در شهرستان مانه و سملقان و فاز دوم فولاد کیمیا صبا در اسفراین از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در این سفر وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

این پروژه‌ها با چهار هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۶ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی کلنگ زنی می‌شود و با بهره برداری از آن برای یکهزار و ۷۰۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه