ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

یادداشت مدیرمسئول/ حال رسانه ها خوب نیست


رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی حال خوبی ندارند. 
وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور تاثیر بسیاری در هزینه رسانه ها به ویژه نشریات داشته و آن ها را در آستانه تعطیلی قرار داده است. 
نشریاتی هم که به منابع مالی متصل هستند در این اوضاع اقتصادی تاب نیاورده و یا نیروهایشان را کاهش داده اند یا از حجم صفحات و مطالب کم کرده اند. نشریات محلی، استانی و منطقه ایِ خصوصی بماند!
قیمت کاغذ، هزینه های سنگین چاپ و... کمر رسانه های خصوصی را خم کرده و این استان را در رتبه آخر تعداد رسانه ها قرار داده است. 
همین امسال بود که شاهد تعطیلی یکی از روزنامه های خصوصی استان بودیم. سایر نشریات هم وضعیت چندان بهتری نداشته و کجدار و مریز به جنگی نابرابر با مشکلات اقتصادی هجوم برده اند. جنگی که اگر در آن کمکی به نشریات چاپی نشود نتیجه ای جز شکست برایشان نخواهد داشت.

رئیس جمهور محترم؛ امروز که میهمان مردم خراسان شمالی هستید از شما تقاضا داریم ضمن تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم، بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقای شاخص های سر به زیر این استان، توجهی هم به وضعیت نشریات داشته باشید. 
در کنار این موضوع، بسیاری از خبرنگاران و روزنامه نگاران این استان در با نبود مسکن،  از مزایای بیمه خبرنگاران برخوردار نیستند و با حقوق هایی بسیار پایین تر از قانون کار، قلم در راستای توسعه استان می زنند. 
البته که این مشکلات، بخشی از بدیهی ترین مواردی است که اساسا باید در خدمت اصحاب رسانه و مردم باشد.
سخن کوتاه که حال رسانه ها در این استان خوب نیست. آن ها را دریابید.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه