ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۲ هزارنفری داوطلبان کنکور در خراسان شمالی

اترک: مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به شرکت ۱۷ هزار و ۴۳ نفر داوطلب آزمون سراسری از این استان گفت: این تعداد داوطلب نسبت به سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر رشد داشته است.

به گزارش اترک، عباس سعیدی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری از خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش در آزمون سراسری امسال با رشد نزدیک به ۲ هزار و ۱۶۹ نفری داوطلبان در استان نسبت به سال گذشته در رشته‌های پنج‌گانه، علوم تجربی، فنی و مهندسی، علوم انسانی هنر و زبان‌های خارجی مواجه هستیم.

وی تعداد ثبت‌کنندگان در آزمون سراسری سال جاری از استان را ۱۷ هزار و ۴۳ نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد داوطلب در سال گذشته ۱۴ هزار و ۸۷۴ نفر بوده است.

سعیدی همچنین به وضعیت تفکیکی آمار شرکت‌کنندگان در کنکور پرداخت و گفت: بر اساس آمارهای اعلام‌شده تعداد داوطلبان زن در آزمون امسال، رشد هزار و ۱۲۱ نفری را به خود اختصاص داده و از هشت هزار و ۸۲۸ نفر در سال گذشته به ۹ هزار و ۹۴۹ نفر در سال جاری رسیده است.

وی همچنین تعداد داوطلبان مرد در آزمون سراسری امسال از خراسان شمالی را هفت هزار و ۹۴ نفر عنوان کرد که نسبت به سال گذشته با ۶ هزار و ۴۶ نفر داوطلب از رشد هزار و ۴۸ نفری برخوردار است.

سعیدی بیشترین گروه داوطلبان را در رشته علوم تجربی و کمترین را در رشته ریاضی فیزیک اعلام کرد و افزود: داوطلبان آزمون سراسری در رشته علوم تجربی از خراسان شمالی بالغ بر هفت هزار و ۷۶۲ نفر و در رشته ریاضی فیزیک نیز هزار و ۵۰۰ نفر هستند.

وی با تشریح جزییات شرکت‌کنندگان سایر رشته‌ها گفت: سه هزار و ۹۸۵ نفر در رشته علوم انسانی، هزار و ۶۰۳ نفر در رشته هنر و در رشته زبان‌های خارجه نیز دو هزار و ۱۸۳ نفر در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته به رقابت می‌پردازند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه