ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اختصاص 44 میلیارد اعتبار طرح‌های عمرانی به مانه و سملقان

اترک: فرماندار مانه وسملقان از اختصاص ۴۴۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال به طرح‌های عمرانی و تولیدی این شهرستان خراسان شمالی در سال جاری خبر داد.

به گزارش اترک، محمودرضا معموری روز گذشته در نشست کمیته برنامه ریزی مانه و سملقان اظهار کرد: با وجود تخصیص این میزان اعتبار، اما به علت ضعف در زیرساخت‌ها نیاز به تخصیص اعتبارات بیشتر است.

وی افزود: بارندگی و سیلاب‌های سه ماه نخست امسال مشکلات زیرساختی شهرستان را بیشتر آشکار کرد و به همین علت باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود.

معموری با انتقاد از اینکه در مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال ۹۴ هیچ گونه مصوبه‌ای برای مانه وسملقان لحاظ نشده است، گفت: این امر نتیجه کوتاهی مسئولان مربوطه در آن زمان بوده زیراکه حق مردم این شهرستان به درستی گرفته نشده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص جذب اعتبارات فقط به اعتبارات کمیته برنامه ریزی تکیه نکنند اظهار کرد: باید از مدیران کل پیگیر باشند تا اعتبارات زیادی جذب شود.

فرماندار مانه و سملقان گفت: دستگاهی که تا ۴۸ ساعت آینده گزارشی از عملکرد پروژه‌ها به فرمانداری ارائه نکند با هماهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، اعتبارات اداره مزبور صفر خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه