ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش 35 درصدی صادرات کالا در خراسان شمالی

اترک: مدیرکل گمرک خراسان شمالی گفت: صادرات کالا از این استان طی سه ماه نخست امسال ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش اترک، جواد جعفری با بیان اینکه طی امسال ۲۹ هزار و ۷۲۷ تن کالا از گمرک خراسان شمالی صادر شده، اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان کالا هفت میلیون و ۹۹۵ هزار و ۷۱۴ دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد و به لحاظ وزنی ۵۱ درصد رشد داشته است.

وی کالاهای صادر شده را شامل کود اوره، انواع پلاستیک، کریستال ملامین، رب گوجه فرنگی، سیمان، فوم پلی استارین، نوشابه، ماکارانی و مقاطع فولادی عنوان کرد و افزود: این کالاها بیشتر به کشورهای ترکمنستان، افغانستان و ترکیه صادرات شده است.

جعفری همچنین در خصوص واردات کالا به خراسان شمالی گفت: طی امسال یک میلیون و ۶۷۱ تن کالا وارد استان شده که ارزش ریالی این کالاها ۱۱ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۱۱ دلار بوده است.

مدیر گمرک استان اضافه کرد: واردات کالا به خراسان شمالی به لحاظ وزنی ۲۸ درصد و از لحاظ ریالی ۱۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی عمده کالای وارد شده به خراسان شمالی را شامل برنج، فروکروم، ماشین آلات، چراغ‌های شیلنگی، کنتورگاز و سایر مصنوعات عنوان کرد و گفت: این کالاها از کشورهای چین، پاکستان، ترکیه، روسیه و… وارد خراسان شمالی شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه