ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سرکشی از 489 واحد صنفی استان طی ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از 489 واحد صنفی سرکشی بعمل آمده که در این رابطه 2 واحد صنفی متخلف با دستور قضائی پلمب شدند.

 به گزارش اترک، سرهنگ حسین جعفری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان، بازدید و سرکشی از واحدهای صنفی سطح استان در دستور کار مأموران اداره اماکن این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در این رابطه تعداد 489 واحد صنفی را مورد بازدید و سرکشی قراردادند، افزود: در بازدید از این واحدها تعداد 2 واحد صنفی که مرتکب تخلف شده بودند نیز با دستور قضائی پلمپ شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص تعداد 220 مورد تذکر نیز به تعدادی از واحدهای صنفی داده شد، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به صورت مستمر تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ جعفری با تأکید بر اینکه با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد، تصریح کرد: مردم می‌بایست حرمت این ماه عزیز را نگاه داشته و مسافران نیز که در این استان اسکان دارند می‌بایست از واحدهای صنفی که در همین خصوص مجوز لازم را کسب کرده‌اند استفاده کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه