ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آسفالت معابر خاکی بجنورد نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار

اترک: شهردار بجنورد گفت: برای آسفالت خاکی بجنورد بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

به گزارش اترک، روح‌الله برایتان اظهار کرد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر شهرستان بجنورد خاکی بوده که این مقدار ۲۵ درصد از کل معابر شهر و بیشتر آن در بخش حاشیه شهر است.

وی با اشاره به اینکه معابر حلقه سنگ طی هفته گذشته آسفالت شده است، افزود: در یک برنامه زمان‌بندی چهار ماه تلاش خواهیم کرد تا آسفالت معابر خاکی شهر را انجام دهیم.

براتیان گفت: تمامی معابر خاکی خیابان‌های رودکی در شهرک فرهنگیان، باقرخان ۲، ناظر آباد، احمد آباد، شهرک امام خمینی (خیابان‌های فرعی دبیران) و خیابان تختی شمالی نیز به زودی آسفالت می‌شود.

وی اضافه کرد: طی سه هفته گذشته چهارراه مخابرات تا چهارراه صفا روکش آسفالت شده و همچنین عملیات روکش آسفالت حدفاصل میدان خرمشهر تا میدان دفاع مقدس انجام شد.

براتیان با اشاره به روکش آسفالت تقاطع فردوسی تا میدان امام حسین، تقاطع ۴۲ متری آیت‌الله بجنوردی تا کال دوبرار، میدان سی ان جی تا پل خندق، افزود: همزمان با برنامه آسفالت، کار لکه‌گیری معابر شهری با پنج اکیپ در حال انجام است.

شهردار بجنورد با بیان اینکه بخشی اعظمی از آسفالت معابر شهری به دلیل نفوذ آب به ویژه در بارندگی‌ها اخیر از بین رفته است، گفت: قراردادی ۲۰ میلیارد تومانی با مسکن و شهرسازی و بخش خصوصی منعقد شده تا تمامی معابر شهری روکش آسفالت شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه