ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

فوت دانش آموز اسفراینی براثر سقوط از سرویس مدرسه و توضیح آموزش و پرورش

اترک: فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از فوت یک دانش آموز در اثر سقوط از سرویس مدرسه خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ جاوید مهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سقوط یک دانش آموز 10 ساله از سرویس مدرسه در خیابان ولیعصر بلافاصله مأموران انتظامی و راهوردر محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه دانش آموز 10 ساله به علت نامعلومی از سرویس سقوط کرد که بعد از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان حاضر درصحنه، علت این حادثه جهت تحقیقات تکمیلی در دست بررسی است.

# توضیحات اداره کل آموزش و پرورش

اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز درباره فوت این دانش آموز اسفراینی در هنگام بازگشت به مدرسه گفته است:

 با عنایت به گزارش مدیریت آموزش وپرورش شهرستان اسفراین پس از بازگشت دانش آموزان از سالن ورزشی به مدرسه قلی زاده رأس ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه 24 اردیبهشت جاری در نزدیکی درب آموزشگاه، یکی از دانش آموزان از داخل مینی بوس به زمین اصابت کرده و از ناحیه سر دچار ضربه شده است که پس از انتقال به اورژانس بیمارستان متأسفانه جان خود را از دست می‌دهد. لذا این اداره کل با ابراز همدردی عمیق و عرض تسلیت به خانواده عزادار ایشان و جامعه فرهنگیان استان ضمن تایید خبر ناگوار فوق، ابعاد موضوع را از طریق مراجع ذی‌ربط و کارشناسان محترم نیروی انتظامی، پلیس راهور، پزشکی قانونی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به صورت دقیق و کارشناسی دنبال و بررسی می‌نماید و در صورت احراز قصور اشخاص، خاطیان به مراجع قانونی و قضایی معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است اداره کل آموزش وپرورش استان در خصوص حفظ جان دانش آموزان به عنوان اولین اولویت تصمیمات لازم در حال و آینده جهت جلوگیری از تکرار این چنین حوادث تلخ و ناگوار را با تمام ظرفیت صف و ستاد به کار خواهد بست تا شاهد تکرار این‌گونه خسارات جبران‌ناپذیر نباشیم.

در خاتمه ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده داغ‌دیده، ابعاد حادثه فوق با جدیت از طریق ادارات ستادی ذی‌ربط تابعه آموزش وپرورش استان بررسی، پیگیری و اقدامات صورت گرفته در آینده به اطلاع عموم و رسانه‌های محترم می‌رساند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه