ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اجرای 560 عنوان برنامه ویژه فتح خرمشهر در استان

اترک: جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اجرای 560 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در این استان خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ ابوالقاسم چمن در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: از مجموع برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر 244 عنوان برنامه مربوط به شهرستان‌ها، 75 عنوان برنامه در بجنورد و مابقی توسط بسیج اقشار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع برنامه‌ها 86 عنوان برنامه مربوط به بسیج زنان است، اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، میثاق با شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، گردهمایی بسیجیان، نشست های بصیرتی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر در استان است.

به گفته سرهنگ چمن، ارائه خدمات درمانی توسط 10 تیم پزشکی در مناطق محروم بجنورد و هشت تیم پزشکی در شهرستان‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

*دستگاه‌های اجرای الگوی مقاومت را عملیاتی کنند

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: فتح خرمشهر درسی برای عبرت تاریخ شده است، این درس ایستادگی و مقاومت ملت ایران است که دشمنان در این مقطع از تاریخ مقاومت مردم را در برابر سختی‌ها دیدند.

سرهنگ چمن افزود: فتح خرمشهر الگویی برای جهان اسلام شده است، جبهه مقاومت الگوی مقاومت را از فتح خرمشهر گرفته است.

وی افزود: صاحب نظران نظامی در دوران دفاع مقدس عنوان کرده بودند که آزادسازی خرمشهر با هیچ شرایطی امکان پذیر نیست، رزمندگان با ایمان به خدا و توکل و نثار جانشان توانستند این فتح را انجام دهند که در جهان الگو شد.

وی فرمول دفاع از کشور را مقاومت دانست و گفت: تنها با مقاومت و ایستادگی می‌توان در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاد.

سرهنگ چمن اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و الگوی مقاومت را با توجه به مأموریت خود تعریف و عملیاتی کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه