ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

فعالان اقتصادی استان نباید در دست انداز اداری گیر کنند

اترک: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: فعالان اقتصادی استان نباید در دست اندازهای اداری گیر کنند و بایستی پای سرمایه‌گذاران به استان باز شود.

به گزارش اترک، اهم سخنان حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه به شرح زیر است:

 

*فعالان اقتصادی استان نباید در دست اندازهای اداری گیر کنند

فعالان اقتصادی در خراسان‌شمالی نباید در دست‌اندازهای اداری گیر کنند و پای فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذارها باید به استان باز شود.

خراسان شمالی به تعبیر مقام معظم رهبری باید در ردیف 10 استان برتر کشور قرار بگیرد چون در این استان گنج های فراوانی وجود دارد.

رونق تولید دوای درد اقتصاد کشور و عامل کاهش وابستگی‌ها است که با عزم و کار جهادی و سپردن امور به جوانان انقلابی می‌توان در تحقق این شعار اقدام مناسب را انجام داد.

با توجه به اینکه حوزه ساخت‌وساز مسکن به نوعی اشتغال‌زا محسوب می‌شود، اگر اعتباری که قرار است به استان بابت خسارات ناشی از سیل تزریق شود به درستی مدیریت شود می‌تواند در اشتغال‌زایی جوانان نیز تأثیرگذار باشد.

 

*گلایه از منابع طبیعی و محیط زیست

انفال عمومی اسفراین طی مدت‌ها تحت دستبرد برخی از افراد شده بود و مسئولان استانی همت کردند و اکنون این منطقه، حفاظت شده و حالت قبلی از بین رفته است.

اما گلایه‌ای از دو دستگاه منابع طبیعی و محیط زیست بابت عدم توجه به این مهم وجود دارد که چرا جلو این حرکت را نگرفتند.

معدن‌های استان فرصتی مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران است و این ظرفیت‌ها به دست فعالان و سرمایه‌گذاران باید به مرحله تولید برسد تا خراسان شمالی به‌ردیف ۱۰ استان برتر کشور برسد.

 

*در روابط خارجی باید مصلحت اندیشی کرد

در روابط خارجی و روابط با دشمنان باید مصلحت اندیشی کرد و بی‌گدار به آب نزد، اکنون می‌خواهیم به دنیا بفهمانیم که دشمنان اسلامی کدام کشورها هستند.

اگر ما مذاکره نمی‌کردیم می‌گفتند جمهوری اسلامی ایران جنگ طلب است اما مهم این است که ما بدقولی و بی‌وفایی نکردیم اما آن‌ها بدعهدی کردند و این را تمام دنیا فهمیدند که آمریکا جنگ طلب و زورگو هست و اکنون باطن آمریکا رسوا شده است.

مذاکره با آمریکا سم و با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است، اکنون جمهوری اسلامی به بلوغ کامل فکری رسیده و زیر بار ظلم نرفته و نخواهند رفت.

ایران در برابر مذاکره با آمریکا کوتاه نخواهد آمد چراکه آمریکا نتایج مذاکرات را نادیده گرفت و بدعهدی کرد لذا مذاکره دیگر معنایی ندارد امیدواریم دنیا این مطلب را بفهمد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه