ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دستگیری 13 نفرخرده‌فروش مواد مخدر در بجنورد

رئیس پلیس مواد مخدر استان خراسان شمالی از طرح برخورد با خرده‌فروشان و دستگیری 13 نفر و کشف مقادیری مواد مخدر خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ محمد غلامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش مواد مخدر در محل‌های جوادیه، نیروگاه و امام خمینی غربی موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا طی هماهنگی با مقام قضایی هشت باب منزل مورد شناسایی و سپس در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی مورد بازرسی قرار گرفت که مأموران موفق شدند مقادیری انواع مواد مخدر شامل هروئین،، تریاک، سوخته تریاک، حشیش،، شیره مطبوخ، قرص‌های حاوی مواد مخدر و همچنین مواد مخدر صنعتی را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ محمد غلامی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 13 نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیرو همچنین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متعلق به فروشندگان مواد مخدر توقیف شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه