ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دستگیری عامل برداشت غیرقانونی از حساب یکی از شهروندان در بجنورد

سرپرست پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری فردی که پس از سرقت کارت بانکی یکی از همکارانش، مبالغی از حساب وی برداشت کرده بود خبرداد.

به گزارش اترک، سرگرد یوسف شاکری در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یکی از همکارانش با سرقت کارت بانکی وی اقدام به برداشت غیرقانونی وجه نقد از حسابش نموده که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ابتدا مأموران اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: با تلاش مأموران متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد، یادآور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه