ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح مرکز نیکوکاری سپاه جوادالائمه استان

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از احداث 7100 پروژه در قالب برنامه‌های مختلف با اعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد تومان در استان خبر داد.

به گزارش اترک، سردار سید حسن مرتضوی در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و جلسه انعقاد قرارداد همکاری بین سپاه استان و اداره کل کمیته امداد جهت انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح استان با اشاره به برنامه‌های ذیل تفاهم‌نامه بین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و کمیته امداد استان گفت: پیش‌بینی ما این است که درمجموع 7100 پروژه در قالب برنامه‌های مختلف با اعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد تومان انجام بگیرد که آوردهٔ بسیار خوبی را برای مردم استان خواهد داشت.

وی افزود: احداث پنل های خورشیدی در جهت استقلال اقتصادی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد با درآمد ماهانه 500 هزارتومان و همچنین احداث مسکن این مددجویان ازجمله برنامه‌های این تفاهم‌نامه می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه خراسان شمالی یک استان آسیب‌پذیر است، گفت: زلزله سال ۹۶ و سیل سال ۹۸ نشان داد که زیرساخت‌های استان ضعیف است و می‌طلبد که برای ایجاد زیرساخت تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه در زمان کنونی جمهوری اسلامی برای دفاع از هرگونه تهدید دشمنان در اوج آمادگی به سر می‌برد، گفت: ثمرات انقلاب اسلامی ایران در جبهه‌های مقاومت اسلامی منطقه قابل‌مشاهده است.

مرتضوی بابیان اینکه عملیات مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی به‌سرعت در حال پیشرفت است، اظهار کرد: روند محرومیت‌زدایی به‌گونه‌ای در حال رقم خوردن است که نیروهای بسیج مردمی هر آنچه در توان دارند، خالصانه در خدمت مردم قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری ضرورت زمان اقتضا می‌کند همه مجموعه‌های نظام برای محرومیت‌زدایی هم‌افزایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج کنونی، ماحصل خون شهدای انقلاب است، تأکید کرد: باید دستگاه‌ها زمینه‌ای فراهم کنند تا از همه ظرفیت و بنیه بسیج برای کاهش رنج و درد و آلام مردم استان، استفاده بشود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: خدمات ارائه‌شده در مرکز نیکوکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) از محل کمک‌های مردمی در حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج، مساجد و گروههای جهادی شهر تأمین می‌شود.

مجید الهی راد اظهار کرد: دراین مرکز خدمات مهمی همچون بازسازی و مرمت مسکن محرومان، ایجاد اشتغال برای قشرهای نیازمند، کمک به دانش آموزان محروم، خدمات بهداشتی و درمانی و تأمین جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند ارائه می‌شود.

گفتنی است در ادامه این برنامه پس از انعقاد تفاهم‌نامه، مرکز نیکوکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) افتتاح شد

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه