ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

راهداری نگاه توسعه ای به راز و جرگلان ندارد

اترک: فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: متأسفانه نگاه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به شهرستان راز و جرگلان توسعه‌ای نیست.

محمد زارعی در گفت‌وگو با اترک، بابیان اینکه یکی از اهداف و آیتم‌های توسعه شهرستان راز و جرگلان خروج از بن‌بست راه‌های ارتباطی است، اظهار کرد: همچنین یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی هر منطقه ایجاد و نگهداری شبکه راه است که در بهبود وضع بازرگانی، صنعتی و کشاورزی حائز اهمیت است.

وی با تأکید بااینکه راه مهم‌ترین ابزاردست یابی به توسعه هر منطقه است، تصریح کرد: شهرستان راز و جرگلان ازجمله شهرستان‌های محروم استان به شمار می‌رود که با چالش و دغدغه‌های مختلفی مواجه است.

زارعی بابیان اینکه رفع محرومیت و پیشرفت شهرستان نیازمند همکاری و مشارکت تمام نهادهای اجرایی است، اظهار کرد: متأسفانه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به شهرستان راز و جرگلان نگاه توسعه‌ای نداشته و به بحث روکش و ترمیم آسفالت جاده‌های این مسیر توجهی ندارد.

وی گفت: بی‌توجهی این دستگاه‌های اجرایی به شهرستان راز و جرگلان نشان از ضعف مدیریت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

زارعی ادامه داد: عدم توجه به جاده‌ها به‌عنوان مسیر ارتباطی بین بخش‌ها و مراکز این شهرستان، چالش‌های دیگری را نیز ایجاد می‌کند.

وی گفت: برای توسعه و پیشرفت شهرستان محروم راز و جرگلان باید امکانات بیشتر و بهتری به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود این شهرستان به کار برد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه