ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ایجاد بازارچه مرزی در خراسان شمالی پیگیری می‌شود

اترک: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: پیگیر ایجاد بازارچه مرزی در استان خراسان شمالی که به‌تازگی عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور شده است، هستیم.

به گزارش اترک، بابک دین‌پرست در جمع خبرنگاران شیروان اظهار کرد: استان مرزی که پایانه یا بازارچه مرزی نداشته باشد، معنا ندارد و باید این خطه در عمل به یک استان مرزی تبدیل شود.

وی در خصوص قاچاق سوخت گفت: باید کاری کرد که منافع دولت و معیشت مردم در این قضیه تأمین شود و مرزنشینان باید از منافع و عواید آن بهره‌مند شوند؛ البته با این شرط که باعث تثبیت و اشتغال پایدار شود.

دین‌پرست ادامه داد: در سفر دو روزه خودم به استان خراسان شمالی تلاش می‌شود تا مهم‌ترین موانع و مشکلات در مسیر توسعه استان شناسایی و حل‌وفصل شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور شده این امر کمک زیادی به توسعه و ارتقای سطح معیشتی مردم خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی نیز گفت: عضویت این استان در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور موجب بهبود شاخص‌های توسعه‌ای خواهد شد.

محمدعلی شجاعی افزود: تنها راه خروج استان و گام گذاشتن در مسیر توسعه، جذب سرمایه‌گذار و ادامه این روند است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه