ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عرضه صنایع‌دستی استان در ۲۰ بازارچه نوروزی

اترک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌شمالی گفت: ۲۰ بازارچه عرضه و فروش صنایع‌دستی برای میهمانان و مسافران نوروزی مهیا می‌شود.

به گزارش اترک، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: فعالیت این بازارچه‌ها در قالب ۲۲۰ غرفه از ۲۷ اسفندماه جاری و در شهرستان‌های هشتگانه استان پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه علاوه بر بازارچه‌های صنایع‌دستی، ویژه‌برنامه‌های بازدید و کارگاه گردی در شهرها و روستاهای هدف گردشگری برای میهمانان و مسافران نوروزی انجام می‌شود، افزود: معرفی و عرضه صنایع‌دستی در تمام اقامتگاه‌های بوم گردی استان از دیگر برنامه‌ها است.

یزدان پناه ادامه داد: برپایی این بازارچه‌ها در آشنایی با فرهنگ عشایر، معرفی و عرضه مستقیم صنایع‌دستی، سوغات و هدایای استان به مسافران و زائران نوروزی و افزایش ماندگاری آنان در شهرهای استان مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه صنایع‌دستی و سوغات در این بازارچه‌ها با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود، گفت: صنعتگران خراسان‌شمالی، نوروز امسال در بازارچه‌های صنایع‌دستی استان، موفق به فروش ۸۱۲ میلیون تومانی محصولات خود شدند.

یزدان پناه بابیان اینکه صنایع‌دستی خراسان شمالی با توجه به حضور قومیت‌های مختلف کرد، ترک، ترکمن، تات و فارس در این استان تنوعی چشمگیر دارد، از صادرات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی صنایع‌دستی استان طی ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه