ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش قیمت منزل مسکونی در خراسان شمالی از سوی مردم

عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاور املاک خراسان شمالی گفت: قیمت منزل مسکونی در این استان از سوی مردم افزایش می‌یابد.

جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از وظایف بنگاه مسکن ارائه مشاوره به مردم در ارتباط با قیمت یک منزل مسکونی و یا زمین است، اظهارکرد: به عنوان مثال بر روی یک منزل مسکونی قیمت بالایی گذاشته شده است و به خریدار اعلام می‌شود که این قیمت بالا است اما توجهی به آن نمی‌شود و آن ملک با همان قیمت خریداری می‌شود.

وی افزود: همین امر موجب می‌شود تا روز بعد، صاحب ملک بعدی قیمت بالاتری را برای زمین و یا منزل خود ارائه دهد و پیامد آن این است که قیمت آن روز به روز بالاتر رود.

جعفری ادامه داد: علاوه بر آن صاحب ملک قیمت بالایی را برای ملک خود اعلام کرده و وقتی به او می گوییم قیمت بالا است می‌گوید کمتر از آن نمی‌فروشم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت زمین و منزل مسکونی در این استان به صورت غیرمنطقی و ناعادلانه افزایش یافته است.

این مسئول با بیان اینکه قیمت منزل مسکونی از سال گذشته تاکنون ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، گفت: در مناطق مرکزی شهر بجنورد قیمت هر متر مربع منزل مسکونی از پنج میلیون تومان سال گذشته به ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان در زمان حال رسیده است.

وی افزود: همچنین قیمت هر متر مربع منزل مسکونی در حواشی شهر بجنورد نیز از سه به پنج میلیون تومان افزایش یافته است.

عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاور املاک خراسان شمالی تاکیدکرد: همین امر سبب شده تا حجم معاملات خرید و فروش ۵۰ درصد کاهش یابد و در حال حاضر فقط افرادی اقدامی به خرید منزل می‌کنند که یا احتیاج دارند و یا پول دارند و می‌ترسند ارزش پولشان کاهش یابد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه