ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

به حاشیه بردن اربعین حسینی با برپایی آشوب های خیابانی

یادداشت - محمد رضا دهقان - فعال اجتماعی و سیاسی، محقق و پژوهشگر و تحلیل گر مسائل کلان

اربعین حسینی حماسه بی نظیر جهان اسلام، ترویج شعائر اسلامی، بشارت قدرت و به اهتزاز در آمدن پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان می باشد. اربعین پرچم بلند حسین ابن علی(ع) و نشانه مظلومیت، آزادگی و آزادی خواهی جهان اسلام و امام حسین (ع) می باشد.

اربعین امسال به لطف خدا و با نظر و عنایت ائمه اطهار(ع) علی الخصوص حضرت ابا عبداالله الحسین (ع)، معظم تر و باشکوه تر از تمامی ادوار تاریخ برگزار گردید.

راهپیمایی اربعین حسینی این حماسه بی نظیر، حقیقتا پدیده ای معجزه گون و معجزه آسا است که با هیچ یک از محاسبات زمینی قابل برنامه ریزی و طرح ریزی نیست و قطعا لطف الهی و نظر ائمه اطهار و امام حسین(ع)، بر آن می باشد.

اگر کشورهای اروپایی و حتی آمریکا با تمامی امکانات و تکنولوژی و زیرساخت های خود سعی کنند مشابه همچین راهپیمایی را برگزار و این جمعیت 20 میلیونی را به مدت یک ماه در یکی از شهرهای خود اسکان و با سه وعده غذایی پذیرایی نمایند هرگز نخواهند توانست.

قدرت هیات ها این گنجینه با ارزش را باید دانست، این هیات ها هستند که در تمامی ایام سال با برپایی مجالس عزای حسینی و زنده نگاه داشتن قیام خونین کربلا، یاد و خاطره حسین ابن علی (ع) و شهدای کربلا را زنده نگاه می دارند.

راه زن هایی هستند که حضور پر شور و شور انگیز راهپیمایی اربعین را نمی پسندند و با هر فریب، نیرنگ و فتنه ای سعی دارند تا به وسیله خردجال (رسانه های خود) با حاشیه سازی و انتشار اخبار زرد، اربعیبن و حضور بی نظیر 20 میلیونی آن را به حاشیه کشانده و آن را کم اهمیت جلوه دهند.

آمریکا و اسرائیل با حمایت منافقین کور دل و با عوامل خود فروخته خود قصد داشتند تا با حایشه سازی، تفرقه و ایجاد فضای نا امن و ایجاد اغتشاشات خیابانی عراق و ایران را نا امن کرده تا جلوی حضور پرشکوه و میلیونی زائرین اربعین حسینی را بگیرند که خوشبختانه این آرزو را به گور بردند و به لطف خدا و نظر امام حسین (ع)، این توطئه ها خنثی گردید.

دشمنان اسلام (بوسیله سیاست انگلیسی خود) با ایجاد فتنه گری، تفرقه افکنی و دو قطبی سازی جامعه، سعی دارند تا مردم را رو در روی هم قرار داده، تا از آب گل آلود بوجود آمده به اهداف شوم و پلید خود، سلطه و استعمار مسلمانان برسند، اما خوشبختانه هر دفعه به لطف و عنایت خداوند متعال شکست خوردند و انشاءالله از این به بعد نیز شکست خواهند خورد. این فتنه گری ها و توطئه های دشمن کاری از پیش نمی برند و فقط زحمت ما را بیشتر می کنند، اما در عوض چهره واقعی و باطن بعضی از افراد را نمایان و آشکار می سازند. چه زیبا سیدالشهداء (ع) فرمودند: اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید.

حزب شیطان و استکبار جهانی که در راس آن آمریکای جنایتکار جهان خوار و اسرائیل غاصب قرار دارد، رهبری این جبهه کفر را بر عهده دارند و در مقابل آن حزب الله و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله عظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) قرار دارد؛ که علم و پرچم حسین ابن علی (ع) را بلند نگاه داشته و انشاالله به فضل و عنایت الهی آنرا تحویل فرمانده و صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم (عج)  روحي و ارواحُ العالَمينَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء قرار خواهد داد.

دشمنان قسم خورده و اپوزیسیون خارج نشین و در راس آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار بدانند جمهوری اسلامی ایران این درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون پاک هزاران شهید آبیاری و به ثمر رسیده است، هرگز اجازه نخواهد داد تا به امنیت و تمامیت ارضی کشور کوچکترین خدشه ای وارد شود، و پاسخ جمهوری اسلامی ایران در زمان ها و مکان های مناسب خود، کوبنده، دردناک و عبرت آمیز خواهد بود.

به راستی بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد.

مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران ضمن حمایت قاطع خود از نیروهای مسلح و بسیج مردمی، هرگز اجازه نخواهند داد تا معاندین و دشمنان داخلی و خارجی، کوچکترین نا امنی و هرج و مرجی در کشور ایجاد کنند و با آنها برخورد قاطع خواهند کرد.

همچنین مردم غیور و شهید پرور ایران ضمن محکومیت شدید نسبت به اغتشاشات و اغتشاش گران داعشی مسلک، از دستگاه های امنیتی کشور خواستار شناسایی و دستگیری عامران و مباشران این اغتشاشات و اغتشاش گران و مخلان امنیت کشور و تحویل آنها به دستگاه قضایی هستند و از قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع و عبرت آمیز و در نظر گرفتن اشد مجازات برای آنها می باشند.

افرادی که با مواضع غیر مسئولانه خود سعی به بهره برداری سیاسی و جمع آوری آراء خاکستری هستند بدانند، که آزموده را آزمودن خطاست و از گذشتگان خود درس عبرت بگیرند، که به راستی ﴿ وَ مَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ .

چهره ها، ورزشکاران و سلبریتی هایی که شهرت و ثروت خود را به صدقه سری خون پاک شهیدان و این انقلاب و این ملت کسب کردند و هم اکنون از شهرت و ثروت خود سوء استفاده نموده و آنرا برعلیه نظام، انقلاب و مردم استفاده می کنند و همراه رسانه های معاند و دشمنان از اغتشاشات و اغتشاش گران حمایت و آنها را تحریک و تشویق می کنند باید هزینه دهند، باید مورد تعقیب قضایی قرار گرفته و به دست قانون سپرده و توسط دستگاه قضایی محاکمه و مجازات شوند. ﴿ إِنَّ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِآيَاتِ اللَّهِ لَا يَهْدِيهِمُ اللَّهُ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ  .

خون پاک شهیدان سرانجام دامن دشمنان اسلام را خواهد گرفت.

 

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .

نصرت و یاری خدا با این ملت است و فتح قریب انشاءالله به زودی محقق خواهد شد.

(القدسُ لنا، وَالحقُّ لنا، النصرُ لنا، نَحنُ الغالبون).

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه