ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

روزنامه اترک در استان به خوبی ظاهر شده است

اترک: استاندار خراسان شمالی گفت: روزنامه سراسری اترک در استان خوب ظاهر شده و به عنوان یکی از دنبال کنندگان این روزنامه، مطالب خوبی در آن عنوان می شود.

به گزارش اترک، دکتر محمدرضا حسین نژاد در بازدید از دفتر مرکزی روزنامه اترک و دیدار با فعالان تنها روزنامه بومی سراسری استان، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: هدف ما از بازدید خبرگزاری ها و روزنامه ها در این روز این است تا نسبت به جایگاه کاری آنها و مسایل و درخواست هایشان اشراف کامل داشته باشیم و مشکلات رسانه ها مربوط به امورات داخل و خارج استان را پیگیری و رفع کنیم.

وی با بیان اینکه روزنامه سراسری اترک در استان خوب ظاهر شده و بنده به عنوان یکی از دنبال کنندگان این روزنامه شاهد مطالب خوب آن هستم، گفت: خبرنگاران به عنوان یکی از بازوان قدرتمند اعتلای استان هستند، همچنین  سطح فکری جامعه بایستی افزایش یابد تا مردم در امور عمرانی و اجتماعی بیشتر مشارکت داشته باشند که این امر هم نیازمند افزایش دانش بوده و رسانه ها موجب آن می شوند.

حسین نژاد همچنین با اشاره به هدف گذاری دنیا در حفظ محیط زیست افزود: معتقدم باید زیرساختی در کشور و استان فراهم شود تا اخبار و فروش اخبار از حالت کاغذی به اینترنتی تبدیل شود تا مسایلی از جمله کاهش ترافیک، تامین کاغذ و... رفع شود.

 

 

 

++++++

روزنامه اترک، جزو مجموعه های فاخر خراسان شمالی است

اترک: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: روزنامه اترک، جزو مجموعه های فاخر این استان به شمار می رود که مطالب خوبی را انتشار می دهد.

به گزارش اترک، علیرضا صبوری در دیدار با فعالین روزنامه اترک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: روزنامه اترک جزو مجموعه های مفاخر استان است که تعامل خوبی را با شرکت برق استان هم دارد.

وی افزود: امروز اگر با موضوعات مختلفی مواجه شده و اطلاعات خوبی از آن داریم، نشان از خبررسانی درست و انجام رسالت بزرگ از سوی رسانه است.

صبوری گفت: رسانه ها و خبرنگاران رسالت بزرگی به عهده دارد که مشکلات حوزه های مختلف جامعه را در کمال صداقت و امانت داری به دستگاه های اجرایی انعکاس و پاسخ و اقدامات دستگاه ها را نشر می دهند که نشاط و امید را به ارمغان می آورد و این موضوع اهمیت کار خبرنگاران را می رساند و همچنین شرکت برق استان هم  افتخار همکاری با روزنامه سراسری اترک را  دارد.

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه