ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

یزد، همچنان در بحران

اترک: سیل تقریباً نیمی از کشور را فرا گرفته است. بحرانی‌ترین نقطه اما، شهر تاریخی یزد است. شهری که بدلیل بافت تاریخی آن، همچنان در معرض ریزش خانه‌های قدیمی قرار دارد و به گفته رئیس شورای شهر یزد، درخواست کمک از سایر استان‌ها شده است و تجهیزات امدادی در راه این شهر هستند.

 

به گزارش اترک، عزیزالله سیفی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص سیل اخیر یزد گفت: ما تمام اقدامات پیشگیرانه را انجام دادیم و سیل بندهای شهر یزد تقویت شده بود، ولی میزان بارش از حد انتظار فراتر بود و آبی که از سمت تفت به سوی یزد جاری شد، حجم بسیار زیادی داشت.

به گفته سیفی تا کنون استان‌های اصفهان و کرمان و تهران برای ارسال تجهیزات از جمله پمپ‌های کف کش اعلام آمادگی کرده‌اند و این تجهیزات در راه شهر یزد است.

سفر وزیر کشور به یزد

سردار وحیدی، وزیر کشور به یزد سفر کرده است تا از نزدیک در جریان کمک و امداد رسانی به سیل زدگان باشد.

به گفته سیفی، بافت تاریخی یزد تخلیه شده است و مردم در حسینیه‌ها و مدارس و اماکن امن اسکان داده شده‌اند.

رئیس شورای شهر یزد عمده نیاز این شهر را پمپ‌های کف کش و تجهیزات لایروبی اعلام کرد و گفت: بدلیل پر شدن زیرزمین‌ها از آب، بیشترین نیاز ما در بخش تجهیزات، پمپ برای تخلیه آب و تجهیزات لایروبی است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه